esmaspäev, 7. detsember 2009

Kes on kiirem

Ma sattusin Ravelry's ühe (väidetavalt vana) ütluse peale:

"On vaja seitset kudujat, et pidada sammu ühe ketrajaga, ning on vaja seitset ketrajat, et pidada sammu ühe kangakudujaga."

Nüüd ma siis tean, miks mulle kudumine ei meeldi :) See on aeglane :D

2 kommentaari:

Meeli ütles ...

Kena lause. Samas võib öelda - iga kingsepp jäägu oma liistude juurde. Kuna mul tuleb paremini kudumine välja, siis ma parem koon...

Tuulike Kivestu-Rotella ütles ...

Armas Liis! See ainult tundub Sulle nii, et kudumine on aeglane. Sa oleksid pidanud mind üleeile õhtul nägema kedervarrega rabelemas. Kedervars kukkus kogu aeg kolinal põrandale ning ma nägin, et abikaasa kannatus on viimase piiri peal. :D Vot see ketramine läheb aeglaselt. Aga kudumine - mmmmmm

Related Posts with Thumbnails