teisipäev, 23. august 2011

Lõpuks-ometi-sokid


Kudumine ei olnud mitte minu lemmik kooli käsitöötunnis (kuigi õmblemist vihkasin veelgi enam). Seetõttu pole ime, et püüdsin igati mööda nihverdada mehele sokkide kudumisest. Kuid hiljuti koitis see päev, mil ma talle esimese sokipaari valmis sain. Ainult 14 aastat läks :)

Sääreosa muster võetud raamatust "Meite Muhu mustrid"

Lõngad on vabrikust. Hall on Saare maalamba villast 8/3 ja värvilised mu enda värvitud 8/2 (sinine indigo ja roheline indigo+midagi kollast). Vardad olid 2 mm, sääreosas silmi vardal 19/20 ning labajala osas 21. Sokkide suurus number 46.


Ja nagu ikka, meelitas pildistamine igasugust rahvast ligi.


3 kommentaari:

Meeli ütles ...

Väga tubli! Ole õnnelik, et sul on mees, kes tahab (ja saab) villaseid sokke kanda. Poisidki kasvavad ning nõuavad samuti emme käest kapukaid jalga :).

Liis ütles ...

Mees on mul karm - ta suudab villaseid sokke isegi palja jala peal kanda :D

Sokike Sahtlist ütles ...

Näe, ma ka jälle üle mõne aja sinu blogi lugemas ja mis ma näen - sokid valmis! Juba õige hulk aega tagasi isegi. :)
Minu mees kannab ka kas villasokke või üldse mitte sokke.

Related Posts with Thumbnails